Uncategorized @fa

چرا در خانه لباس راحتی بپوشیم؟

چرا در خانه لباس راحتی بپوشیم؟

همانطور که می‌دانید در کشورمان برای انتخاب پوشش در فضای خارج از منزل قوانین و محدودیت‌هایی وجود دارد. از این رو می‌توان در خانه لباس‌هایی را بدون هیچ‌گونه محدودیتی پوشید و حس راحتی، آرامش و شادابی را به خود و دیگران منتقل نمود. پوشیدن بلوز، شلوار، تیشرت و شلوارک راحتی در منزل این امکان را می‌دهد تا شخص بتواند در محیط گرم خانواده پوششی را براساس سلیقه خود استفاده کرده و احساس بهتری را تجربه کند.

یکی از مهمترین برتری‌هایی که این نوع پوشش در مقایسه با لباس‌های بیرونی دارد، جنس پارچه است. برای دوخت تیشرت، انواع شلوار، پیراهن، شلوارک، کت و… که ویژه برای محیط بیرون طراحی شده‌اند، پارچه‌های نایلونی و پلی استر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در صورتی که این نوع پوشش در دو گروه زنانه و مردانه از پارچه‌های نخی و الیاف طبیعی تولید می‌شوند. نوع پارچه علاوه بر این که احساس راحتی و شادابی را برای فرد به ارمغان می‌آورد، فرد را دچار آلرژی پوستی نخواهد کرد.

لباس‌های راحتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

موضوعی که باعث تفاوت میان لباس‌های راحتی با انواع دیگر می‌شود، ویژگی‌های آن‌ها است. از این رو به هنگام خرید می‌بایست به ویژگی‌های آن از قبیل اندازه، جنس پارچه، طرح و قیمت توجه کرد.

اندازه لباس‌های راحتی می‌بایست به گونه‌ای باشد که با سایز بدن هماهنگی داشته و حس راحتی را به فرد منتقل کند. اما در خصوص جنس پارچه باید گفت که معمولا این نوع پوشش اگر که با کیفیت است، از جنس نخ پنبه اعلا بوده و ضد حساسیت خواهد بود. هم چنین لباس‌های راحتی در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوعی تولید و روانه بازار می‌شوند از این رو هر شخص می‌تواند مطابق با سلیقه خود برای هر فصلی از سال، رنگ و طرح مورد نظر خود را خریداری کند. به طور کلی برای فصل تابستان رنگ‌های روشن و برای فصول سرد سال رنگ‌های نود پیشنهاد می‌شود.

اما مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، قیمت آن است. بسیاری بر این باورند که این نوع پوشش که اغلب مناسب خانه است به نسبت لباس‌های بیرونی از قیمت پایین‌تری برخوردار است، در صورتی که این طور نیست. باید گفت کیفیت لباس با قیمت آن رابطه‌ی مستقیمی دارد. هر چه جنس  پارچه‌ استفاده شده با کیفیت باشد، قیمت به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

بنابراین برای آن که یک انتخاب درست داشته باشید، نیاز است تا ویژگی‌های لباس‌های راحتی خوب را به هنگام خرید مد نظر قرار دهید.

مزایای استفاده از لباس راحتی

گفته شده که استفاده از پوششی که راحت است، می‌تواند تاثیرات روانی و جسمی مثبتی را برای فرد به دنبال داشته باشد. در این قسمت می‌خواهیم در مورد مزایای پوشیدن آن‌ها مطالبی را در اختیارتان قرار دهیم.

عدم مواجه با مشکلات جسمی

همانطور که می‌دانید طراحی لباس‌های بیرونی به نسبت نوع راحتی یا خانگی به گونه‌ای است که دوخت آن‌ها در قسمت شکم و کمر تنگ است. از این رو استفاده از لباس‌های راحتی شرایطی را برای افراد به ویژه بانوان فراهم می‌کند تا دچار فشار و مشکلات جسمی نشوند و حس راحتی و آرامش را تجربه کنند. لازم به ذکر است استفاده مداوم از لباس‌های بیرونی مشکلات شکمی و گوارشی مانند رفلاکس را برای فرد به همراه دارد. بنابراین استفاده از لباس‌های راحتی می‌تواند شما را از مشکلات شکمی در امان نگه دارد.

سلامت وضعیت عروقی

یکی دیگر از مزیت‌ها، سلامت وضعیت عروقی فرد است. از آن‌جایی که پوشش بیرونی همانند شلوار جین اندام فرد را زیباتر نشان می‌دهد، اما به دلیل تنگ بودن آن به نسبت شلوار‌های راحتی تاثیرات منفی را در گردش خون خواهد داشت. از این رو پوشیدن لباس‌های راحتی باعث عدم محدودیت در گردش خون می‌شود و در نتیجه به سلامت رگ‌ها و عروق بدن آسیبی وارد نخواهد شد.

جلوگیری از بیماری‌های پوستی (جوش، آکنه و...)

پارچه و بافت بسیاری از لباس‌های بیرونی برای آن که بدن را زیباتر جلوه دهند، از نوع جذب هستند. استفاده از این نوع ممکن است پوست را دچار عارضه‌هایی مانند آکنه، چین و چروک و جوش کند. اما لباس‌های راحتی به دلیل آن که جریان هوا به خوبی در گردش است، پوست بدن را به ویژه در قسمت‌های شانه، کمر، گردن و قفسه سینه در برابر بیماری‌های پوستی محافظت می‌کند.

عدم ورود باکتری به محیط خانه

پوشش خارج از خانه حامل باکتری‌ها و میکروب‌هایی هستند که از محیط بیرون جذب آن‌ها شده‌اند. بنابراین به محض ورود به محیط خانه می‌بایست آن‌ها را با لباس‌های راحتی به دلیل عاری بودن از هر گونه میکروبی تعویض نمود. در غیر این صورت احتمال آن که باکتری موجب بیماری و التهابات در بدن فرد شوند، وجود دارد.

سبد خرید
خریدهاتون دو روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال می شه :)
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
 
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من