نکات مهم در خرید لباس راحتی کودکان

جنس لباس راحتی کودکان

اولین فاکتوری که باید در نظر داشته باشید جنس لباس است. زیرا لباس کودک باید نرم و لطیف باشد. به طور کلی کودکان از لباس‌هایی که ضخیم و زبر هستند بیزارند. پس باید به سراغ لباس‌های لطیفی که پوست کودک را اذیت نمی‌کند بروید، لباس‌هایی که با پارچه‌های نخی تولید شده‌اند و بسیار لطیف هستند و با پوست کودکان کاملا سازگاراند.

دقت به درزهای لباس راحتی کودکان

در زمان خرید لباس کودک باید به درزها و دوخت لباس دقت داشته باشید. لباس‌هایی که درز آن‌ها محکم نیست و دوخت نامناسبی دارند از کیفیت و ماندگاری کمی برخوردارند و بعد از چند بار استفاده قابلیت استفاده شدن خود را از دست می‌دهند.

دقت به انتخاب رنگ لباس کودکان

کودکان نمی‌توانند مانند بزرگترها مدام به تمیزی لباس خود دقت کنند بنابراین اگر قصد دارید که لباسی برای کودک خود تهیه کنید باید به سراغ لباس‌هایی که رنگ تیره‌تری دارند و یا طرح‌های شلوغی بر روی آن‌ها چاپ شده است بروید زیرا در این لباس‌ها لکه‌ها کمتر به چشم می‌خورد.

انتخاب مدل لباس کودکان

به سراغ لباس‌هایی بروید که پوشیدنش برای کودک راحت‌تر است. برای انجام این کار باید از خرید لباس‌هایی که دکمه زیاد و یقه‌ای تنگ دارند خودداری کنید و به جای آن‌ها از لباس‌هایی که زیپ‌دار، کمر کش و یقه آزاد دارند استفاده کنید

توجه داشته باشید که در زمان خرید لباس کودکان باید لباسی را انتخاب کنید که کودک بدون کمک شما بتواند آن لباس را عوض کند با توجه به این موضوع برای انتخاب شلوار هم باید به سراغ شلوارهایی بروید که کمر آن‌ها با کش قابل تغییر سایز باشد.

انتخاب سایز مناسب لباس راحتی کودکان

همان طور که می‌دانید همراه بردن فرزند با خود برای خرید لباس بسیار دشوار است بنابراین بهتر است که قبل از خرید لباس راحتی بچه‌گانه تمامی سایزهای او را یادداشت کرده و با خیال راحت به خرید بروید. البته در زمان خرید با فروشنده در رابطه با تعویض احتمالی لباس حتما صحبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *