در سیستم خرید آنلاین، در صورت عدم رضایت مشتری از خرید ( لباسزیر به دلیل مسائل بهداشتی قابل تعویض و بازگشت نمی باشد )، کالا مرجوع شده و خریدار می تواند سفارش دیگری را در صورت موجود بودن، ثبت نماید. لازم است پیش از اقدام به ارسال، واحد فروش آنلاین در جریان قرار گیرد.
در بازگشت و استرداد اجناس خریداری شده از فروشگاه آنلاین، هزینه ارسال پستی با شخص خریدار می باشد.
در قسمت پیگیری سفارش در وبسایت کد سفارش خود را وارد کنید، در صورتی که 7 روز از ثبت سفارشتان گذشته باشد، بسته پیگیری میشود و نتیجه به شماره همراه ثبت شده ارسال میشود.
خیر. بعد از صادر شدن فاکتور، امکان هیچ تغییری وجود ندارد.
متاسفانه این امکان وجود ندارد و می بایست سفارش جدید ثبت بفرمایید.
شما از هر کد تخفیف فقط یکبار میتوانید استفاده کنید.
در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید اعمال کنید.
تاریخ اعتبار هر کد تخفیف محدود است.
استفاده از کدهای تخفیف فقط برای استفاده در وبسایت رسمی مولیجون می باشد.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. در صورتیکه پس از 72 ساعت پول به حساب شما بازگشت داده نشد، شما می توانید با درگاه و یا بانک حسابتان تماس حاصل فرمایید.